بارسا در بهران؟

می گویند برد بارسا در مقابل برمن با خوش شانسی به دست آمده. شکست مقابل اتلتیکو و تساوی نا امید کننده برابروالنسیا و فرار خفشان سیاه از تله ی آبی اناری مزید بر علت شده تا انگ دوره ی بهران بر پیکره ی تیم فرانکی زده شود.باید از دید دیگر نگاه کرد.

بارسلونا پس از شش سال لا لیگا را به نیو کمپ آورد. شادی پس از این قهرمانی  بسیار با شکوه بود. شاید بتوان گفت لذت لا لیگا برای بازیکنان از بین رفته , ولی حالا ست که می فهمند چه اشتباهی کردند! شاید بازیکنان و کادر بارسا چشم به لیگ قهرمانان داشته باشند ولی برای اکثر بارسلونایی ها قهرمانی در اسپانیا رنگ و رویی دیگر دارد. ژاوی , پویول , والدس و انیستا این مساله را به خوبی می دانند ولی شاید هضم این مساله برای دکو , رونالدینهو و اتوئو که اینقدر بی انگیزه بازی می کنند قابل درک نباشد! ویکتور والدس که پس از آن اشتباه فاحش و البته قابل پیش بینی به طور رسمی از هواداران عذر خواهی کرد. پویول قرارداد خود را به طور رسمی تا پایان سال 2010 تمدید می کند. این حرکت پویول واقعا سزاوار ستایش است. او در این دوران سخت و حساس قرارداد خود را تمدید می کند تا اعلام کند که هنوز بارسا برایش حکم اکسیژن را دارد.

بارسا در این هفته دو بازی سخت در پیش دارد. 
یکی از آنها شنبه شب برابر بتیس است . آن هم بدون حضور دکو , رونی و مارکز!
اشتباه نکنید آنها مجازات نشده اند , مصدوم هستند. باور کنید ستارگان بارسا در این بازی سخت دست پر بر خواهند گشت. از طرفی سه شنبه شب بارسا برای اعاده ی حیثیت و برای اثبات قدرت خود در نیو کمپ به مصاف اودینزه می رود. یاکوینتا گلزنی به بارسلونا را اوج لذت می داند ولی انگار فراموش کرده که والدس پس از آن اشتباه فاحش محکوم به گل نخوردن شده!!! به هر حال بارسلونا در اوضاعی قرار گرفته که به شدت به حمایت عاشقان واقعی خودش نیاز دارد. بله, حالا نوبت ماست که تیم محبوب خود را در این شرایط سخت مورد حمایت قراردهیم. تیمی که با پیروزی هایش از فرط خوشحالی سر از پا نمی شناسیم و با ناکامی هایش چشمانمان

خیس می شود.
یادتان نرود:
بارسلونا
, عشقی که هرگز باطل نمی شود , بارسا عشقی که هرگز رئال نمی شود!!!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد