با مصدومیت کاسیاس
والدس به تیم ملی رسید

سر انجام زامورای جدید لا لیگا نتیجه ی زحمات چندین و چند ساله ی خود را گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد.این یک موقعیت استثنایی برای والدس جوان است. سنگربان محبوب بارسا بارها اعلام کرده بود که تمام تلاش خود را برای رسیدن به تیم ملی خواهد کرد. والدس می تواند با بازی خوب خود در تیم ملی دل سرمربی را بدست آورد که اگر در تیم ملی مانند حضور در نیوکمپ عمل کند امری بسیار آسان خواهد بود , حتی در حضور دروازه بانانی مانند کاسیاس , کانیزارس و په په رینا!
ویکتور با آمادگی خود در فصل گذشته و با واکنش های فوق العاده بارها منجی دروازه ی بارسلونا بود و خودش اعلام کرده:"این فصل بهترین والدس برای بارسا خواهم بود."
با آرزوی موفقیت برای ویکتور والدس

تحقیر بتیس در 25 دقیقه


در دور رفت از سوپر کاپ اسپانیا مردان فرانک رایکارد دست به کاری بزرگ زدند و حریف قدرتمند  خود را در هم شکستند. بتیس قهرمان کوپا دل ری با انگیزه ای فراوان به مصاف سربازان کاتالانی آمده بود اما به یکباره خود را در وضعی دید که به واقع تحقیر کننده بود. نیمه ی اول بازی با نتیجه ی مساوی به پایان رسید اما در دقیقه ی دوم از نیمه ی دوم روی پاس ژاوی توپ به رونالدینهویی رسید که در میانه ی میدان کمین کرده بود.
جادوگر بارسا پس از کنترل توپ با پاسی زیبا لودویک ژولی را که از گوشه ی راست فرار کرده بود را با فضایی خالی روبه رو کرد.تنها سختی کار برای مهاجم فرانسوی بارسا طی مصافتی در حدود 30 متر بود تا به طور کامل با دروازه بان بتیسی تک به تک شود . لودویک با ضربه ای توپ را از میان پاهای دروازه بان به گل تبدیل کرد. اما این پایان کار نبود. مثلث ژاوی-ادمیلسون و بلتی با پاس ها متوالی فضای بسیار خوبی را ایجاد کرد.
در نهایت توپ به ژاوی رسید تا مغز متفکر بارسا با یک پاس فوق العاده زیبا ساموئل اتوئو را صاحب توپ کند. شیر خشمگین بارسا که از گوشه ی چپ نفوذ کرده بود با کنترل توپ و یک ضربه ی کوچک بر سر آن دروازه بان را نیز از مقابل برداشت وبا این گل خیال بارسا را راحت کرد. اما بازهم جادوگر مهارت خود را نشان داد. نابغه ی دریبل و تکنیک بار دیگر هنر نمایی کرد.رونالدینهو توپ کاشته شده در پشت محوطه ی جریمه که البته فاصله ی آن تا دروازه زیاد بود را با شوتی بسیار پر قدرت و زیبا به تور  دروازه ی بتیس چسباند و این پایان کار رئالی ها در مدت 25 دقیقه اول در نیمه ی دوم بود.
بارسلونا با این پیروزی با خیالی راحت در بازی برگشت به مصاف حریف خواهد رفت و با توجه به این که بازی برگشت  در نیوکمپ برگزار می شود عملا شانسی برای تیم سویلی وجود ندارد. بارسلونا با این پیروزی قاطع برای رقبای اروپایی خود نیز خط ونشان کشید.
 مسلمآ بارسا با ادامه ی این روند قهرمان مطلق اروپا خواهد شد.

رایکارد رای به بارسلونا داد

فرانک رایکارد مربی هلندی بارسا اذعان کرد: تیم من امسال بسیار قوی شده و من مطمئن هستم بارسلونا بار دیگر بر بام لیگا قرار خواهد گرفت. وی افزود :"نیمکت بارسلونا بسیار قوی است و حتی با ذخیره ها نیز می توانیم به این مهم دست یابیم. رئال مادرید- اتلتیکو - ویارئال و والنسیا از رقبای اصلی ما محسوب می شوند.ولی مطمئن هستم نمی توانند مانع قهرمانی مجدد بارسلونا شوند."
رایکارد به قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان بسیار امیدوار است. او می گوید:"هدف اصلی تیم کاتالانی ایستادن بر قله ی اروپاست" امری که بارسلونا به حق شایسته ی آن است.



پس از تهدید های فراوان

مادرید هیچ غلطی نکرد!!!

فدراسیون اسپانیا چندی پیش حکمی را علیه بارسلونا صادر کرد که به شدت موجب خشم و اعتراض مقامات و هواداران متعصب و بی شمار بارسلونا شد. همان طور که پیش بینی می شد مقامات مادریدی در خالی کردن نیو کمپ در ال کلاسیکو ناکام مانده و یارای مقابله با خشم کاتالان را نداشته اند. مادرید باید بداند که دیگر آنها نیستند که دستور می دهند .
این بارسلونای کبیر است!



بارسلونا قهرمان جام کارانزا شد.

بارسلونا که با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل سویا به دیدار فینال راه یافت در این بازی نیز سربلند بود. بارسا در دیدار نهایی با نتیجه ی 3بر 1 حریف خود یعنی کاردیس را شکست داد و قهرمان شد. گلهای بارسلونا را اتوئو و رونالدینهو(2 گل) به ثمر رساندند.