بمب روحیه و تعصب تمدید می کند!

طبق آخرین اخبار رسیده

بمب روحیه و تعصب تمدید می کند!


کارلس پویول مدافع متعصب و پر تلاش کاتالان به مسئولان بارسا چراغ سبز نشان داد و اعلام داشت که 
قصد دارد قرارداد خود را تا پایان سال 2010 تمدید کند.چندی پیش یکی از روزنامه های معروف ایتالیایی اظهار داشته بود که فصل بعد با جدایی شوچنکو و پیوستنش به استمفورد بریج ,رونالدینهو , رایکارد و پویول به میلان ملحق خواهند شد!!! واقعا شایعه ی جالبی بود! چندی پیش فرانکی قرارداد خود را تمدید کرد , رونالدینهو نیز با دریافت چک 125 میلیونی تا دهه ی اول قرن 21 در خدمت بارسلوناست و حالا نوبت سوپر پویول است.
مدافع پر قدرتی که از نوجوانی در بارسلونا بود , رشد کرد و پرورش یافته و انصافا به همراه ژاوی از  معجزه های مدرسه ی فوتبال باشگاه می باشد. با نگاهی به بازی های بارسلونا در می یابیم در بازیهایی که پویول به هر دلیلی حضور نداشت , بارسلونا با مشکلات بسیاری روبه رو می شد.
به حق پویول سمبل اصلی بارسلوناست و در عین حال متعصب ترین.

خبر تمدید این مدافع بسیار ارزشمند اهالی نیوکمپ را بسیار شادمان کرده وبه جرات می توان مدعی شد که حضور کاپیتان  در هر بازی برای بارسلونا به اندازه ی رونالدینهو ارزشمند می باشد. آیا به واقع چنین نیست؟؟؟
در صورت تمدید این قرارداد بعد رایکارد , رونالدینهو, اتوئو , دکو , مسی , ژاوی و والدس هواداران به طور کامل ازسینیور لاپورتا رضایت خواهند داشت. حالاست که بارسا می تواند به فکر حضور قدرتمندانه در لا لیگا و اروپا باشد . دلیل این امر را در لیست بارسا جستجو کنید.  در پایان از این روزنامه ی ایتالیایی نهایت تشکر را داریم که باعث شد قرارداد بزرگان بارسا تمدید شود.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد بارسلونا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ http://http://www.fcbarcelona.blogfa.com

سلام رضا جان.مطمئن باش هیچکی هیچ جا نمیره.اون روزنامه هم بلانسبت گوه خورده با صاححبش.راستی کم کم داری خوب میشی ها.بابا اگه میخوای وبلاگ داری کنی که باید هر دوروز یه بار بنوسی.اگه هم غیر این باشه بهتره خودتو خسته نکنی.اینم که میبینی نظر نمیدن تقصیر خودته.چون یارو هی اومده دیده همون مطلبه خوب دیگه نمیاد.یه سر به من بزن و رکوردهای بارسلونا در جام باشگاه های پارسال رو بخون.

محمد بارسلونا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ق.ظ http://www.fcbarcelona.blogfa.com

رضاجان سلام.بابا دیگه به ما سر نمیزنی.باشه.ولی امیدوام رئال امشب ببازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد