به تمام معنا حساس!

بارسلونای کاتالونیا در هفته ی دوم لیگا باید به مادرید سفر کند تا در ویسنته کالدرون به مصاف تیم دوم پایتخت نشینان برود. بارسلونا در حالی پا به این میدان نفس گیر و هولناک خواهد گذاشت که دو بازی پیاپی خود را با 2 گل برده ولی این دیدار به واقع یکی از سخت ترین دیدارهای بارسلون در لیگاست. اتلتیکو با خرید های بسیار خوب خود دوباره رنگ و روی قهرمانی گرفته.
اما شعار بارسلونا این است"برای قهرمانی هر رقیبی شکسته خواهد شد"

بله زوج کژمان و تورس گر چه خطرناک است ولی سوپر پویول را در مقابل خود خواهد دید. اتلتیکو با بازیکنان آرژانتینی و البته مربی ای از همان سرزمین این فصل پا به میادین می گذارد ولی به یاد داشته باشید مسی  ابر قدرت آرژانتین پیراهن آبی اناری بر تن دارد!

اگر چه حضور کژمان در هاله ای از ابهام است ولی پتروف بلغاری می تواند جانشین مناسبی برای او باشد.
بازیکنی که در تعطیلات صحبت از آمدن اش به کاتالونیا بود!!!

اگر کمربند خط میانی بارسا محکم باشد پیروزی بسیار راحت خواهد بود . ژاوی و دکو کار خود را بلد هستند  ولی رایکارد هنوز در انتخاب هافبک تدافعی دچار سر در گمی است. مارکز یا ادمیلسون؟ فقط فرانکی می داند. به هر حال بارسلونا با روحیه ی انتقامی پا به این دیدار می گذارد. زیرا اتلتیکو سال قبل تنها تیمی بود که بارسلونا را در نیوکمپ شکست داد!

زوج رونالدینهو و ساموئل اتوئو می تواند برگ برنده ی بارسا در این دیدار باشد.جادوگر در اوج به سر می برد و سامی نمی خواهد از گلزنان برتر لیگا عقب بماند.امیدواریم والدس بتواند برای چهارمین بازی پیاپی دروازه ی بارسلونا را بسته نگه دارد.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.mahdi131313.mihanblog.com

فقط بارسا

[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ق.ظ

محمد بارسلونا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.fcbrcelona.blogfa.com

رضاجان همونطور که گفتی بازی حساسی در پیش هست امیدوارم که پیروز بشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد